byeeee

jahapp.. då va det inte långt kvar då.. drar till arlanda vit typ sådär 10 över 5. har nästan packat klart faktiskt så börjar lugna ner mig över det iallafall.

va och lämnade bort leo, fyfan, bland det jobbigaste jag gjort på riktigt jävla länge. saknar honom nått så jävla enormt redan nu, och det har bara gått några timmar :( .. min älskling.

vet inte om jag ska skratta eller gråta, stå eller sitta, titta eller blunda, jag är mega stressad och nervös rädd spänd jag vet inte vad!

så nu är det bara att fixa det sista, och vänta på att klockan ska ticka, så drar jag till värmen och shoppingen!



Men det är inte bara leo jag kommer sakna, kommer sakna sönder mina brudar, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0